dimecres, 18 de maig de 2016


EL PRIMER DIA D’INSTITUT

El primer dia d’institut estava molt nerviosa.  Em va costar molt dormir, i em vaig llevar molt d’hora. No sabia a quina classe aniria, ni quins companys tindria, crec que això era el que més nerviosa em posava. Quan vaig veure les llistes de les classes, em va decebre una mica el saber que no aniria amb els meus antics companys. La primera setmana quasi no deia res, però poc a poc em vaig anar obrint.

Ara ja no em fa vergonya parlar, tot i que a les exposicions orals em poso molt nerviosa. Em tremola la veu i les mans, i això no m’ho posa gens fàcil.


Pensava que notaria molt el canvi, però t’hi acostumes molt ràpid. L’únic canvi que he notat ha estat en les amistats i els professors.


Marina Luis, 1rF.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada