dimecres, 18 de maig de 2016

EL MEU PRIMER DIA

EL MEU PRIMER DIA

En el meu primer día d’institut estava nervios perqué anava a coneixer els meus nous companys de classe, el meu tutor i els professors que tindria.

El primer que vàrem fer va ser a la entrada de l’institut, ens varen cridar per els noms i amb el tutor que ens tocaria, i quan ja estàvem tots els de la classe reunits vaig conèixer a en Jordi el meu millor amic.

Després ens varen ensenyar la classe on aniríem, i després ens varen fer un tour per el instititut ensenyant-nos las instal.lacions, les classes que aniriem, el gimàs, el pati i altres coses.

Quan vam acabar el tour vàrem anar a la classe i ens varen dir les normes,com anava el institut i uns papers de com aprovar cada assignatura.

I a les dues últimes hores vàrem fer classe de castellà i de matemátiques

                                                                           Martí Bonet Giró  
                                                                             curs: 1r eso F

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada