dimecres, 18 de maig de 2016


EL MEU PRIMER DIA D’INSTITUT

El primer dia d’institut estava molt nerviosa. La nit abans em va costar molt dormir, però quan va sonar el despertador a les 7:00 h, em vaig aixecar molt ràpid i em vaig començar a preparar per anar a l’institut. Vaig anar tant ràpid que a les 7:20 ja estava preparada. Em vaig esperar 20 minuts fins que el meu pare m’hi va portar.

En arribar, estava més nerviosa que mai. El primer que vaig fer va ser anar a mirar les llistes de les classes. Em vaig decebre una mica al veure que no anava amb les meves amigues, tot i que ara estic molt contenta amb la meva classe.

Durant el dia ens van esplicar com funcionava tot i ens van presentar els nostres professors i el nostre tutor.



Paula Farreró, 1r F 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada