dimecres, 18 de maig de 2016

EL PRIMER DIA D'INSTITUT FINS ARA




El primer dia d’institut no m’enrecordo gaire, va ser genial, però a la vegada no. Era genial perquè ens ensenyaven  tot, era el primer dia, però tampoc era tan genial perquè cada professor/a que entrava a la clase ens deien el mateix sobre els punts de la llibreta, de comportament i de treballar a classe. Joqüasi no coneixia a ningú, només els companys que anaven abans a la meva escola. A poc a poc ja ens coneixiem tots, esque la veritat ha passat molt ràpid. Vaig conéixer a una nena que es va convertir en la meva millor amiga, però les coses canvien… Bé no explicaré tots els dies de classe, cada dia és igual, fent feina…

En el dia d’avui les coses han canviat molt. Cada dia tinc menys ganes de anar a l’institut, pero bé és obligatori. No trobo que els professors/es ja no són tan simpátic que eren el primer dia o els primers dies. Estic farta de que m’expulsin per fer tonteries, m’expulsen sense ser jo, però eii! No dic que avegades no sóc jo, encara que quan m’expulsen sense ser jo (la malloria de vegades) em ratlla moltíssim.

Bé és l’institut i què vols que et digui més…





Jennyfer Moreno 1r-F

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada