dimecres, 18 de maig de 2016

1ER DIA D'INSTITUT- ARA


EL PRIMER DIA A L'INSTITUT


En aquesta redacció, parlaré sobre com era l’institut per a mi i com és ara.

El primer dia va ser normalet, recordo que al matí jo estava super nerviosa, nova etapa, nous amics, noves classes, no m’ho havia imaginat mai. Era com fer un reset i tornar a començar. Encara que quan ens vam seure ja coneixia algunes persones de l’escola. Durant cada classe els professors es presentaven, explicaven com aniria la assignatura... En general va ser un dia tranquil però emocionant.


I ara no sé què explicar, només que crec que vaig triar bé a quin institut volia anar i que aprenc moltes coses. Però encara queda molt de camí, i em queda afegir que estic bastant satisfeta.

Ingrid Niell 1r F

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada